Екіпаж БМ-21 «Град» по частинах визволяє Україну від російської армії (фото)
Військовий екіпаж БМ-21 «Град» з перших днів широкомасштабного вторгнення Росії в Україну воював на півдні України, а зараз продовжує це робити на Донеччині. Хлопці діють злагоджено, адже понад рік працюють одним колективом. Про екіпаж БМ-21 «Град» пише АрміяInform.
“Від наших дій залежить, як складеться ситуація у побратимів, які тримають передові рубежі. Тож ми переважно діємо на випередження, не даючи російській армії можливості піти на штурм”, – розповідає старший офіцер батареї однієї з окремих мотопіхотних бригад на позивний «Дністер».
Чоловік мав за плечима військову кафедру, тож коли росіяни спробували захопити Україну, пішов до війська. В ЗСУ пройшов необхідну підготовку та прийняв у підпорядкування реактивну батарею.
“Ми мали багато роботи на півдні України, коли звільняли Херсонщину. Пізніше були передислоковані на Донеччину”, – продовжує офіцер.
Своєю чергою командир екіпажу БМ-21 «Град» на псевдо «Барбер» вже багато років у війську. Його армійський досвід розпочався ще під час проведення АТО/ООС.
На рахунку екіпажу багато знищеної російської піхоти, автомобільної техніки тощо. Найбільшими цілями цього екіпажу були російська РЛС та танк, а також склад з боєприпасами в Чорнобаївці.
“Якщо це планові цілі, то в нас є вже визначені координати, які вносяться в планшет. Також у парі з нами можуть працювати аеророзвідники. Тоді ми робимо перший пристрілочний, а далі відкориговуємо все по картинці, наводимось точніше і стріляємо прямо по цілі”, – відмічає командир «Граду».
Після роботи по квадрату екіпаж має швидко покинути вогневий рубіж, адже противник часто застосовує свою контрбатарею.
“Було таке, що ми одночасно відпрацювали по двох цілях. Зробили невеликий перекат на нове місце і вже за кілька хвилин прилетіли ракети з російського «Граду». Тож доводиться працювати швидко, без затримок”, – каже військовий з позивним «Балу».
На «Граді» є два механізми пуску ракет: ручний і електропривід. Також можна працювати з пульта командира, або ж з котушки – коли машина схована в капонірі.